اسراری که در برندهای مختلف پنهان شده است

لوگوها معرف شرکت ها و برندها هستند و به همین دلیل، از اهمیت بالایی برخوردارند. کمپانی های مشهور، وقت زیادی برای این مسئله صرف می کنند تا لوگویشان بتواند پیام های ویژه ای به مخاطبان منتقل کند.

 بسیاری از افراد، توجه چندانی به لوگوها ندارند و آن ها را تنها علامتی برای شناسایی برند و یا محصول تولید شده می دانند. این در حالی است که کمپانی های مطرح، با دقت و ظرافت تمام آن ها را طراحی می کنند.

بنابراین درونشان اطلاعاتی وجود دارد که از دید مردم پنهان مانده است. در این مقاله به ۱۵ لوگوی برند معروف اشاره می شود که نکات پنهانی در دل آن ها جای گرفته است.

۱- تویوتا

تویوتا که معتبرترین برند خودروسازی جهان را در دست دارد، ابتکاری جالب به خرج داده و تمام حروف نام کمپانی را در لوگوی برند خود  قرار داده است.

مفهوم مارک تویوتا

۴- بیتس

اگر کمی به لوگوی برند بیتس دقت کنید، شخصی را مشاهده می کنید که هدفون بیتس را بر روی گوش خود قرار داده است.

اسراری که در برندهای مختلف پنهان شده است

۳- فدکس

این شرکت، حروف «E» و «X» را به شکلی کنار هم قرار داده که یک فلش شکل بگیرد و حرکت رو به جلو همراه با بهره وری تداعی شود.

مفهوم مارک فدکس

۴- کوئیک سیلور

همانطور که مشاهده می کنید، این لوگو نسخه بهینه شده اثر هنری «موج بزرگ کاناگاوا» است.

مفهوم مارک کوئیک سیلور

۵- پینترست
کاملا مشخص است که حرف «P» در لوگو، یک سوزن را نشان می دهد.

مفهوم مارک پینترست

۶- آمازون
در لوگوی برند معروف آمازون ظاهرا یک فلش حروف «A» و «Z» را به یکدیگر متصل می کند، اما در واقع لوگو به شما لبخند می زند.

مفهوم مارک آمازون

۷- هیوندای
به نظر می رسد نخستین حرف نام این شرکت خودروسازی به عنوان لوگووی برند در نظر گرفته شده، اما آن ها یک مشتری و یک فروشنده را نشان می دهند که معامله موفقی برای خرید و فروش ماشین داشته اند.

مفهوم مارک هیوندای

۸- بسکین رابینز
این کمپانی به خاطر تولید ۳۱ طعم بستنی حسابی مشهور است. به همین دلیل، آن ها تعداد تولیداتشان را نیز در لوگو جای داده اند.

مفهوم مارک بسکین رابینز

۹- لیوایز
این کمپانی تولید لباس و شلوار جین، در لوگوی خود نیز شکل شلوار را به تصویر کشیده است.

مفهوم مارک لیوایز

۱۰- خطوط هوایی northwest
این شرکت استفاده هوشمندانه ای از حروف نموده و «N» و «W» را با یکدیگر ترکیب کرده است.

مفهوم مارک خطوط هوایی northwest

۱۱- آلفارومئو
خوروساز ایتالیایی یک مرد در حال خورده شدن را درون لوگوی برند خود قرار داده است. علامت قرمز رنگی که مشاهده می کنید، یک صلیب را نشان می دهد که در قرون وسطی، نماد نجابت خانوادگی به شمار می رفته و بسیاری آن را به کار می گرفتند. نماد مرد که در سمت راست قرار دارد، «biscione» نامیده می شود و شکست مسیحیان از کفار را نشان می دهد.

مفهوم مارک آلفارومئو

۱۲- یونیولیور
در لوگوی برند یونیلیور ، آیکون هایی دیده می شوند که جنبه های مختلفی از زندگی پایدار را به نمایش می گذارند.

مفهوم مارک یونیولیور

۱۳- Galeries Lafayette
حروف «T» که مشاهده می کنید، نمایانگر برج ایفل هستند.

مفهوم مارک Galeries Lafayette

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید